bi şeyler ara bana

26.12.10

saatleri taşıma enstitüsü eşbaşkanını fena yakaladım!!


- abi saatin kaç?
- bakiyiim...ombir yirmiyedi.
- abi saatin kaç ton basıyor?
- tartiyiim...sıfır nokta sıfır elli altı.
- abi sakalların kaşındırıyor mu?
- kaşiyiim...aa evet.
- abi bilek güreşi yapar mıyız?
- ben seni yerim. bu arada, ayıptır söylemesi geçenlerde tuvalete bir şey bırakmışım...allah seni inandırsın nah bu kolumdaki gibi...
- inanırım. inanırım.
- sen nereye bu arada?
- saatçiden geliyorum ağbi ya.
- hayırdır?
- bi guguk meselesi vardı ağbi. yanlış anlama. hallettik ama.
- olum ıss... bak lazım olursa, biliyosun.
- biliyorum abi, sen keyfini bozma. hallettim ben. götüne soktuk adamın sonra işte. gak guk zart zurt yaşıyıcak artık.
- hepimiz öyle değil mi...
- öyle bi yerde.


kaçamadı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler