bi şeyler ara bana

23.2.11

merhaba ben doğa ana misafiriyim

- ay o ne be!
- yenge kısır var mı ya başka?
- aaaay! ıyyy...
- ya hemen ne ıyy, bi tabak kısır vericeksin alt tarafı. hem neyden iğreniyosun ki hemen, zürafayım ben, nerden biliyosun yani pis olduğumu? koltuğuna falan bassam neyse, sonuçta dışarda geziyorum ama... yani şu kadınların tripl___
- ne diyosun bee! misafirlerim nerde?
- tabii ki yedim onları ben.
- neee!
- şaka be şaka.
beni gördüler uzaktan; önce izliyorlardı. haliyle ben de bi şey mi var diye geldim. sessizce sıvıştılar sonra.
- ......
- hamur işlerini tabaklarla birlikte yedim yalnız, o doğrudur. kısır çok güzel olmuştu, eline sağlık. onu diyorum- var mı daha kısır?
- yok kısır mısır ya, defol evimden!
- tamam şöyle yapalım: sen kafama bi bez koy, kartonpiyerlerin tozun alıyım ben, ulaşamadığın yüksek yerler falan?.. emeksiz yemek olmasın... ayrıca, defolamam çünkü teknik olarak evde değilim yengecim, dışardayım. evet.
şimdi... kısır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler