bi şeyler ara bana

21.2.11

ağustos böceği ile karınca feat maymun

ab- ya ulan ver işte iki gıdım ekmek. hep çocuklar seni örnek alsın, gözde ol diye yapıyorsun biliyorum.
k- ne alakası var ya, gider misin kardeşim. bütün yaz yatm___
ab- bi dahaki yaz gelirsin kumsala "abi akdeniz akşamları'nı çal" diye ama...
k- çk. tarzım bile değil. ben orada çalışı___
ab- lan sus tamam. aa, o ne be?
m- siz kimsiniz lan?
k- merhaba maymun kardeş, masalda seni beklemiyorduk hiç.
m- gidin lan burdan. bunların hepsi benim muzlarım.
ab- usta be, bana ordan bi iki kilo versene ya.
m- laan gidin diyorum size! yetmeyecek zaten bunlar bana... evet, yetmeyecek gibi... yok; yetmeyecek gibi...
ab- bak, senden daha manyağı da varmış. birader, kışı kurtarmışsın, helal olsun. bir masalda ikinci kez ibret alıyorum.
m- ne kışı ulan? benim oğlanın sünneti var. onun hazırlığı bu.
k- kış geldi kardeş, ne sünneti?
m- insanlarınki yeni bitti de anca bize sıra geldi işte. sakın aşırmaya kalkmayın bak. civeek civveek civveeak diye bağırarak uçarım üstünüze buradan.
ab- öhöm. hayırlı olsun ağabey. bu arada, şey ağabey... müzisyenim ağabey ben. miniğin sünnetinde gitar çalam mı ben ağabey?.. eğlendiririm cuzi muza.
k- ulan ne piçsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler